Uspon dobro informisanih kandidata

Globalno, tržište talenata se konstantno menja. Kandidati danas izveštavaju o dramatičnom povećanju količine informacija koje imaju o kompaniji i poziciji u ranim stadijumima procesa traženja posla.

Radi boljeg razumevanja načina na koji poslodavci mogu da shvate globalnu preferenciju i percepeciju kandidata, ManpowerGroup Solutions , globalni lidera u pružanju RPO (Recruitment process outsourcing) usluga, otišao je direktno do izvora – kandidata. U anketi globalne preferencije kandidata skoro 14 000 radno sposobnih osoba starosti od 18 do 65 godina izjasnili su se o tome šta im je značajno u procesu traženja posla. Istraživanje je obuhvatilo teritoriju od 19 uticajnih tržišta zapošljavanja širom sveta.

Uspon dobro informisanih kandidata znači da oni koji konkurišu za posao imaju više informacija o kompanijama i otvorenim pozicijama nego ikada ranije. Kako su informacije lako dostupne, poslodavci imaju priliku da ih transformišu u znanje koristeći praktične, emocionalne i interaktivne komponente koje podstiču dijalog, saradnju i pozitivnije i angažovanije iskustvo kandidata. Organizacije treba da nastoje da iskoriste moć dobro informisanih kandidata kao konkurentsku prednost u današnjoj globalnoj potrazi za najboljim talentima.

Celokupan izveštaj istraživanja na srpskom jeziku možete preuzeti na sledećem linku: Uspon dobro informisanih kandidata


Podeli vest: